Èxit de la campanya ‘Anima’t a parlar-me en català’ en l’àmbit de la restauració de Vilanova
El Servei de Català i el Gremi de Restauració i Turisme del Garraf, amb el suport de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, han posat en marxa amb bon resultat la campanya ‘Anima’t a parlar-me en català’. L’objectiu principal d’aquesta iniciativa és augmentar l’ús del català en el sector de l’hostaleria i ofereix…


